7 januari 2020

Implementatie van e-health - hoe is dat voor de hulpverlener?

client_pion_uitgezoomd.png

De Hulpverlener Journey

Veel aandacht gaat uit naar de cliënt als 'klant'. En de vraag hoe e-health daar het beste bij aan kan haken (cliënt centraal, de klantreis etc.). Dat is een heel zinvolle insteek.

Het is nu nodig om dezelfde aandacht te besteden aan de zorgprofessional als drager van succesvolle e-health. Implementatie staat of valt bij hoe de hulpverlener bereid en competent is om de e-health in te gaan zetten.

Myriam Limper, directeur Zorgbewegers neemt je mee in De Hulpverlener Journey.

  • Welke 'reis' maakt de hulpverlener bij de introductie van e-health ?
  • Hoe kun je daar goed bij aansluiten en rekening mee houden, zodat het de implementatie vergemakkelijkt?

In een interactieve middagsessie deelt zij haar implementatie ervaringen m.b.t. de wensen en behoeftes van de hulpverlener. En gaat ze in op wat dat betekent voor het (gaan) werken met e-health.

Je bent van harte welkom.

Datum: 28 januari

Tijd: 15.00 - 17.00 uur afgesloten met een borrel

Locatie: Jouw Omgeving, Maliebaan 79, Utrecht

We verkennen met elkaar:

  • Hoe bedien je de hulpverlener optimaal met e-health?
  • Waar zitten quick wins?
  • Wat maakt opschaling soms zo moeilijk.
  • En hoe kunnen we dat doorbreken?

Deze sessie is interessant voor:

  • projectleiders,
  • ambassadeurs,
  • aandachtsfunctionarissen e-health,
  • managers
  • en geïnteresseerde hulpverleners.

We sluiten af met een gezellige borrel. Kom je ook?

Schrijf je hier in: https://www.eventbrite.nl