Versie 2021.03

Support optimalisatie

We zijn continu bezig met het optimaliseren van onze tweedelijns support aan de eerstelijns support van de organisaties. Als beheerder heb je een grote verantwoordelijkheid. Om beheerders wegwijs te maken hebben we het 'Stappenplan onboarding beheerder' gemaakt voor een goede en volledige onboarding. Ook hebben we de 'informatiekaart Support' gemaakt om beheerders beter te faciliteren in het leveren van eerstelijns support en het indienen van een complete ZenDesk melding. Beide documenten zijn te vinden op de support pagina van ZenDesk. Naast nieuwe beheerders adviseren we ook beheerders die al wat langer met Jouw Omgeving werken om deze documenten door te nemen. Met behulp van deze twee documenten hopen we op een nog prettigere manier met elkaar te kunnen samenwerken! Heb je geen ZenDesk account? Hieronder zijn de documenten ook direct te downloaden.

Bugfixes

  • Analytics: onder het tabblad 'Gebruikers' -> 'Dossier' wordt voortaan duidelijker aangegeven als er geen dossiers zijn ingezet
  • Basisapp: als de zorgprofessional vanuit de app naar de webversie van Jouw Omgeving navigeert en de privé-modus uitzet blijven de dashboardwidgets netjes zichtbaar
  • Beheeromgeving: de beheerder wordt na het samenvoegen van twee rollen direct teruggeleid naar het rollenoverzicht
  • Berichten: de knop 'Markeer alles als gelezen' reageert weer direct
  • Berichten: het aantal berichten in het navigatiemenu wordt weer juist getoond 
  • Dashboardwidgets: als de zorgprofessional naar zijn of haar dashboard navigeert en direct één van de widgets aanklikt, ontvangt hij of zij niet langer een melding 'toegang geweigerd'
  • Doepressie: de grafiek op de pagina 'Analyseren van jouw grafiek' in hoofdstuk 'Meten=weten' en subhoofdstuk 'Weten' is weer zichtbaar voor de zorgprofessional
  • Eetdagboek app: ontkoppelen en opnieuw koppelen van een Eetdagboek leidt niet meer tot een foutmelding
  • Favorieten: het is weer mogelijk om een website op te slaan
  • Hersenz modules: er worden geen reactievelden meer onderaan de pagina weergegeven
  • Interactief hulpmiddel samenstellen/Program builder: het is weer mogelijk om verschillende markeringen (dikgedrukt, schuingedrukt, onderstreept) tegelijkertijd te gebruiken
  • Navigatiemenu: de kleur van de Chat en Beloningen iconen is weer gelijk aan de andere modules
  • Personen: er wordt niet meer standaard een spatie voor een achternaam in Persoonsgegevens gezet
  • Platform: op het moment dat een naam niet getoond kan worden is er altijd een optie waar op terug gevallen kan worden (geen None meer)
  • Signaleringsplan (interactief hulpmiddel): de afbeeldingen worden weer correct weergegeven

Verbeteringen

  • Beheeromgeving: het veld 'Achternaam' is niet meer verplicht. Als de voor- achter- en schermnaam voor een gebruiker niet zijn ingevuld wordt binnen Jouw Omgeving de 'Gebruikersnaam' van de gebruiker getoond (RFC)
  • Beheeromgeving: de weergave van het 'Hulpmiddelen' overzicht is verduidelijkt
  • Nieuwsgroepen: standaard worden voortaan tien berichten / evenementen getoond in plaats van drie en via 'Laad meer' worden voortaan tien nieuwe berichten / evenementen ingeladen in plaats van drie (RFC)
  • Tijdsregistratie: de datumvelden staan voortaan op beide tabbladen (Invullen en Historie) standaard op één week in het verleden ingesteld