offline
spacer.png

Er is momenteel een probleem met de app

We hebben geconstateerd dat zich problemen voordoen bij het gebruik van de Jouw Omgeving app, met name bij nieuwe gebruikers. Onderstaand vind je de bij ons bekende problemen. We beseffen dat dit erg storend kan zijn in het contact met cliënten en hun netwerk en hebben er uiteraard herstelacties op gezet. We hebben de oplossing voor het probleem in beeld en werken momenteel aan een upgrade voor de app. Een dergelijke upgrade vraagt wat meer tijd, omdat we de aanpassingen van de app goed willen testen voor ingebruikname. Zoals het er nu naar uitziet kunnen we de upgrade per begin mei naar productie te brengen. Loop je in de tussentijd tegen problemen aan, dan helpt het ons als dit gemeld wordt via een e-mail aan ons support team: Melden.

  • Android: Het koppelen van een Jouw Omgeving account aan de app is niet altijd mogelijk.
  • Android: De app crasht wanneer berichten van oude relaties bekeken worden. Tijdelijk op te lossen door berichten via de browser te openen.
  • iOS en Android: Niet alle meldingen worden in de app getoond. Tijdelijk op te lossen door meldingen via de browser te bekijken.
  • iOS en Android: De push-notificaties werken niet goed.
  • Android: Numeriek toetsenbord verschijnt niet wanneer je de app opent en deze nog openstond op de achtergrond. Tijdelijk op te lossen door de app helemaal af te sluiten en weer op te starten.

Opgeloste incidenten

29 april 2022

Serverproblemen zijn opgelost

Er doen zich geen server problemen meer voor. Bij installaties waar dit het geval was, zag de gebruiker een foutmelding met de tekst “Oeps, er is iets fout gegaan”. Deze foutmelding is verholpen. Dit probleem heeft geen gevolgen gehad voor data/privacy.

31 maart 2022

Jouw Omgeving App

  • iOS: Het koppelen van een account aan de app werkt weer zoals het hoort.
  • iOS: De app crasht niet meer wanneer berichten van oude relaties bekeken worden.